Tutustu Assin uuteen konseptiin virtuaalimallissamme ja kerro mielipiteesi suunnittelijoille

Ahveniston sairaalan päivitetystä konseptista on laadittu kaksiulotteinen virtuaalimalli, jonka avulla kuka tahansa voi tarkastella internetin avulla sairaalamme tulevia tiloja. Jos vierailit Ahveniston sairaala -allianssin messuosastolla viimekuun Elomessuilla, olet saattanut tutustua samaan malliin kolmiulotteisena virtuaalilasien avulla. Virtuaalimalliin pääset tästä.

Allianssissa työskentelevät arkkitehtimme toivovat kommentteja uusitusta konseptistamme. Tarkasteltuasi virtuaalimallia kerro meille, mitä mieltä siitä olet. Kommenttisi voit lähettää sähköpostitse osoitteeseen info@ahvenistonsairaala.fi

Hahmota Assi aiempaa paremmin

Mallissa on nähtävissä kaksi erillistä sisäänkäyntiä, aula, heräämöpaikka ja leikkaussali. Lisäksi pääset tarkastelemaan rakennusta sen yläpuolelta. Mallissa liikutaan sijaintisymbolien avulla, jolloin siirryt eteenpäin valitsemaasi kohtaan mallissa. Lisää mallissa navigoimisesta opastusvideossa.

Uusitussa hankesuunnitelmassa tavoitekustannustamme on laskettu 380 miljoonasta eurosta 320 miljoonaan euroon osittain ottamalla nykyisen sairaalakiinteistön C-rakennus osaksi Assia. C-rakennukseen jää muun muassa tekniikan tiloja, sairaala-apteekki, keittiö, apuvälinekeskus ja muita tukitoimintoja, jotka yhdistetään tunnelilla Assiin.

Tunneli on nähtävissä virtuaalimallissa pääsisäänkäynniltä katsottuna. Pääsisäänkäynti sijaitsee rakennuksen takana, jolloin saattoliikenne ohjautuu pois Ahvenistontieltä. Ahvenistontien sisäänkäynti toimii kevyen liikenteen sisäänkäyntinä.

Ensimmäistä kertaa virtuaalimallissa? Opastusvideo auttaa

Helpottaaksemme virtuaalimalliin tutustumista olemme tehneet sen käyttämisestä opastusvideon. Videossa käydään läpi lyhyesti virtuaalimallissa kulkemisen periaatteita ja esitellään pääpiirteittäin mallin sisällöt. Video kestää noin neljä minuuttia ja katsottuasi sen voit tutustua konseptiin omassa tahdissasi osoitteessa www.renderlights.com/assi.

Opastusvideo

Huomaathan, että kyseinen malli on luonnos ja lopulliseen rakennukseen voi tulla muutoksia. Esimerkiksi tässä mallissa näkyviä viherkattoja on vähennetty ja aulan kokoa pienennetty.

Katso myös uudet kuvat

Koska Assin suunnitelmat ovat päivittyneet, olemme uudistaneet myös havainnekuvia. Havainnekuvissa on nähtävissä muun muassa potilashuone, aulaa ja ilmakuvaa Assista. Löydät kaikki havainnekuvat Medialle-sivullamme sijaitsevasta kuvapankista.

Toivotamme sinulle mukavia hetkiä Assissa!

Virtuaalimallin osoite:
www.renderlights.com/assi