Tule mukaan suunnitteluun! Järjestämme kolme lastenpsykiatrian suunnittelun teemailtaa syksyllä

Tule mukaan suunnittelemaan maailman inhimillisintä lastenpsykiatriaa! Järjestämme kolme lastenpsykiatrian osaston ja toiminnan suunnittelun teemailtaa Assin projektitoimistolla. Lastenpsykiatrian uusien tilojen (osasto ja poliklinikka) ja tulevan toiminnan suunnittelussa halutaan kuulla myös asiakasperheiden vanhempia. Teemailloissa käydään läpi tulevan Assi-sairaalan pohja-piirustuksia, näytetään 3D-malleja vr-laseilla sekä kerrotaan sairaalahankkeesta. Toivotamme sinut tervetulleeksi antamaan ideoita, kertomaan ajatuksia sekä keskustelemaan tärkeästä aiheesta!

Teemaillat aikatauluineen ja aiheineen:

ti 22.10. klo 17-19, Illan aiheina yleistä asiaa, pohjapiirustukset ja lasten palvelut sairaalassa.
ti 5.11. klo 17-19 Illan aiheina lastenpsykiatrian osaston tilat.
ti 26.11. klo 17-19 jatketaan lastenpsykiatrian poliklinikan tilojen käsittelemistä.

Teemaillat järjestetään Ahveniston sairaala -allianssin projektitoimistossa osoitteessa Ahvenistontie 24, Hämeenlinna.

Ilmoittautuminen:

Ilmoittautuminen Facebookin tapahtumaan ei ole riittävä. Etukäteisilmoittautuminen Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin lastenpsykiatrian sihteerille kahvitarjoilun järjestämiseksi edelliseen perjantaihin mennessä: annemaria.kutila@khshp.fi
Lisätietoja antavat lastenpsykiatrian ylilääkäri Kati Mäki-Kihniä ja osastonhoitaja Petra Vuorinen (soittopyyntö last.psyk. sihteerin kautta 03 629 3043).