Nyt etsitään nimeä tulevan Ahveniston sairaalan lasten leikkitilalle!

Kesäpäivätekemistä yhdessä lasten kanssa! Nyt etsitään nimeä tulevan Ahveniston sairaalan lasten leikkitilalle!

Istukaa alas ja miettikää minkä nimisessä leikkitilassa olisikaan lasten kiva leikkiä Assissa käydessä ja osallistukaa samalla arvontaan! Ohessa on havainnekuva tulevasta leikkitilasta (kuvasta poiketen taustalla olevat ovet tulevat olemaan ilman ilvesteippausta).

Ahveniston sairaala on tulevaisuuden terveydenhuollon ja uuden sukupolven sairaala sekä palvelukeskus, jota rakennetaan Ahveniston luonnonpuiston kupeeseen Hämeenlinnaan. Tavoitteenamme on luoda Kanta-Hämeeseen korkeatasoinen terveydenhuollon keskittymä, joka vastaa tulevaisuuden terveydenhuollon tarpeisiin asiakaslähtöisesti. Ahveniston sairaala eli Assi valmistuu arviolta vuonna 2025, käyttöönotto vuonna 2026.

Kaikkien nimiehdotuksen ja yhteystietojen antaneiden kesken arvotaan yksi leffalippupaketti sekä kolme jäätelökuponkipakettia. Nimiehdotuksesi voit antaa halutessasi myös nimettömästi. Yhteystietoja käytetään vain arvonnan suorittamiseen, ja ne poistetaan järjestelmästä heti arvonnan suorittamisen jälkeen. Nimiehdotuksia voi antaa 31.7.2023 saakka.