Missä mennään Ahveniston sairaala projektissa - väestöinfo 20.4.2024 klo 16.30 alkaen

Assi-sairaalan rakentaminen etenee!

Uuden Ahveniston sairaalan rakentaminen etenee ja valmistuminen lähenee! Tule mukaan kuuntelemaan ja esittämään mahdollisesti mieltä askarruttavia kysymyksiä verkossa järjestettävään infotilaisuuteen 20.3.2024 klo 16.30 alkaen.

Katso tallenne tästä!

Ahveniston sairaala on tulevaisuuden terveydenhuollon ja uuden sukupolven sairaala sekä palvelukeskus, joka rakennetaan Ahveniston luonnonpuiston kupeeseen Hämeenlinnaan. Tavoitteenamme on luoda Kanta-Hämeeseen korkeatasoinen terveydenhuollon keskittymä, joka vastaa tulevaisuuden terveydenhuollon tarpeisiin asiakaslähtöisesti.

Ahveniston sairaala eli Assi valmistuu arviolta vuonna 2025 ja käyttöönotto on vuonna 2026.

Infotilaisuudessa kerromme missä mennään tällä hetkellä Ahveniston sairaalan projektissa ja millaista sairaalaa olemme rakentamassa sekä mikä muuttuu sairaalan toiminnassa asiakkaan näkökulmasta.

Voit lähettää kysymyksiä ja kommentteja jo etukäteen tästä.

Kysymyksiä käydään mahdollisuuksien mukaan läpi jo infotilaisuudessa.