Assin ympärillä tapahtuu - viikkotiedote 2023/3

AIKATAULU
Assin työmaalla on käynnissä tällä hetkellä täyttötyöt sekä salaojien ja viemäreiden asennukset, paikallavaluseinät ja -kuilut sekä elementtiasennukset. Tahtituotanto on alkanut. Myös sisällä muuraustyöt ja ikkuna-asennukset jatkuvat sekä sääsuojan asennus on käynnissä. Työmaa on aikataulussa.
Huleveden työmaa otettiin tällä viikolla osittain vastaan – keväällä säiden salliessa tehdään maisema ja ympäristötyöt valmiiksi. Uutta hulevesiallasta kutsutaan tällä hetkellä Sorsalammeksi.

YMPÄRISTÖVAIKUTUKSET
Työmaaliikenne tulee vaikuttamaan Ahvenistontiellä tammikuun aikana lähinnä betoni- ja elementtikuormien muodossa. Sairaalatien varrella olevan projektitoimiston purku saattaa aiheuttaa häiriötä. Muuttuvat liikennejärjestelyt vaativat, että kaikki hiljentävät alueella nopeutta ja havainnoivat tarkasti, miten turvallisesti liikutaan. Väylän käyttäjien ja työmaalla työskentelevän henkilöstön turvallisuuden kannalta on edelleen tärkeää noudattaa nopeusrajoituksia, opastusta ja erityistä varovaisuutta työmaan kohdalla liikuttaessa jalan tai kulkuvälinein.

Työmaa on auki ma-pe 6-20 ja la 7-15.30. Meluavaa työtä tehdään meluluvan mukaisesti eli ma-pe 7-18.

TURVALLISUUS
Turvallisuus on meille tärkeää ja panostamme siihen. Ulkopuolisten liikkuminen työmaalla on ehdottomasti kiellettyä. Alueella on kameravalvonta. Liikuttehan turvallisesti työmaan ympäristössä. Viikoittaisen TR-mittausten keskiarvo on 96,34 % (projektin alusta). Työtapaturmattomia päiviä on tällä hetkellä 6.

Kanta-Hämeen hyvinvointialueen henkilöstön sähköpostin loppuosa on 1.1.2023 lähtien @omahame.fi.
Allianssin muiden osapuolten sähköpostiosoitteet säilyvät ennallaan.

Mistä haluaisit tietää lisää: info@ahvenistonsairaala.fi
Seuraa Assin rakentamisen edistymistä www.ahvenistonsairaala.fi raksakameran välityksellä.
Kuvassa PVP elementtien teräsrungon tolppien asennus käynnissä, kuvan nappasi työmaalta Janne.