Assin työmaalle toivotaan paikallisia yrityksiä hakeutumaan urakoihin

Hämeen Yrittäjien Pasi Nuutinen kävi tutustumassa Assin työmaahan sekä kerroimme toivovamme paikallisia yrityksiä hakeutumaan urakoihin.

”Uuden Assi-sairaalan rakennushanke etenee allianssin toimijoiden mukaan aikataulussa. Seinät ovat pystyssä, väliseiniä ja sisätiloja rakennetaan täyttä häkää sekä talotekniikkaurakat ovat myös alkaneet. Sairaala on tarjonnut lukuisille yrityksille urakointimahdollisuuksia niin isommassa kuin pienemmässä mittakaavassa. Tulevia, avoimia urakoita on vielä toteuttamatta noin 30 prosenttia hankkeen kokonaisarvosta.

Tällä hetkellä haetaan tekijöitä esimerkiksi talotekniikan ja tukipalvelujen, kuten apteekin, pelastuslaitoksen ja varavoimakeskuksen toimintojen rakentamiseen. Työmaalle haetaan myös rakennussiivouksen vahvaa osaajayritystä, jolla on oma työnjohto.”

Lue juttu kokonaisuudessaan: