Assi-sairaalan rakentaminen alkaa!

Uuden Ahveniston sairaalan rakentaminen alkaa, tule mukaan kuuntelemaan ja esittämään mahdollisesti mieltä askarruttavia kysymyksiä Teams live tapahtumana järjestettävään infotilaisuuteen 24.8.2021 klo 17 alkaen.

Ahveniston sairaala on tulevaisuuden terveydenhuollon ja uuden sukupolven sairaala sekä palvelukeskus, joka rakennetaan Ahveniston luonnonpuiston kupeeseen Hämeenlinnaan. Tavoitteenamme on luoda Kanta-Hämeeseen korkeatasoinen terveydenhuollon keskittymä, joka vastaa tulevaisuuden terveydenhuollon tarpeisiin asiakaslähtöisesti. Ahveniston sairaala eli Assi valmistuu arviolta vuonna 2025.

Infotilaisuudessa pääsuunnittelija Nina Väistö esittelee Assi-sairaalan 3D-mallin ja pääset tutustumaan Assiin myös sisältä. Sairaalan tulevasta toiminnasta kertoo projektijohtaja Petrus Kukkonen Kanta-Hämeen sairaanhoitopiiristä.

Rakentamisen aikataulusta ja vaiheistuksesta kertovat projektipäällikkö Kari Sundelin, työmaapäällikkö Jari Kruusi ja työturvallisuuspäällikkö Mikko Rantanen. Rakennustyömaa tuo tullessaan myös paljon lisää henkilökuntaa ja liikennettä työmaan edetessä. Tilaisuudessa kuulet alueen käytöstä ja miten se vaikuttaa ympäristöön. Miten liikennejärjestelyt ja kulkeminen tapahtuu rakennustyömaan edetessä? Hämeenlinnan kaupungilta on kertomassa Jere Takala Ahvenistontien muutoksista ja työn vaiheista.

Voit lähettää kysymyksiä ja kommentteja jo etukäteen info@ahvenistonsairaala.fi

Kysymyksiä käydään mahdollisuuksien mukaan läpi jo infotilaisuudessa ja niistä koostetaan myös Assin sivuille www.ahvenistonsairaala.fi vastaukset.

Liity mukaan infotilaisuuteen tästä.