Ahveniston sairaala osallistuu Tekla Global BIM Awards 2024 -kilpailuun

Ahveniston sairaala-hanke on valittu mukaan arvostettuun Tekla Global BIM Awards 2024 -kilpailuun! Tämä kilpailu on kansainvälisesti tunnettu BIM-projektien huippuosaamisen näyttämö, ja Assi-hankkeemme on mukana kilpailemassa maailman parhaiden tietomallinnushankkeiden joukossa.
Tekla Global BIM Awards -kilpailun yleisöäänestys alkaa maanantaina 2. syyskuuta ja kestää kaksi viikkoa. Tämä on erinomainen tilaisuus tukea suomalaista huippuosaamista ja näyttää maailmalle, mitä innovatiivinen suunnittelu ja vahva yhteistyö voivat saada aikaan!
Muistakaa äänestää Assia ja jakaa tietoa eteenpäin! Jokainen ääni on tärkeä, ja tuellanne voimme tuoda suomalaisen sairaalahankkeen näkyvyyttä globaalille tasolle.
Äänestä Assia täällä: https://www.tekla.com/bim-awards/ahvenisto-hospital

Viime vuonna voitto yleisöäänestyksessä Tekla BIM Awards Suomi 2023 -kilpailussa

Viime vuonna voitimme ylivoimaisesti yleisöäänestyksen Tekla BIM Awards Suomi 2023 -kilpailussa, ja toivomme jatkavamme menestystämme myös tänä vuonna. Ahveniston sairaala -allianssi on ollut mukana innovatiivisen tietomallinnuksen edelläkävijänä, ja projektimme sisältää lähes 300 tietomallia sekä yli 13 600 elementtiä.
Projekti on tunnettu yhteistyölähtöisestä suunnittelusta, jossa asiakasnäkökulma on ollut keskeisessä asemassa. Olemme hyödyntäneet tietomalleja laajasti aina viikoittaisista drone-kuvauksista virtuaalisiin tilanneseiniin ja Trimble Connect -palvelun AR-sovelluksiin, tarjoten uraauurtavia ratkaisuja sekä työmaiden että suunnittelun tueksi.
Tavoitteenamme on olla paperiton työmaa, ja tietomallipohjainen työskentely on mahdollistanut tehokkaan ja läpinäkyvän prosessin koko rakentamisen ajan. Käytämme tietomalleja monipuolisesti hiililaskennasta työmaan reaaliaikaiseen seurantaan, mikä tekee Assi-hankkeestamme ainutlaatuisen esimerkin nykyaikaisesta ja kestävästä rakentamisesta.
Kiitos tuestanne ja muistakaa äänestää!
Luonnosmainen kuva, jossa erilaisia rakennuksen muotoja. Muodot on piirretty vahvoin yksinkertaisin viivoin tyylitellen.